3x Vindicator + Advance + Linebreaker (referee please)

Najpopularnejša strateška namizna bojna igra. Uporablja 28mm modele, D6 kocke in se odvija v daljni prihodnosti vesolja, kjer imperij človeštva klone pod silami demonov, nezemljanov in heretikov.

Moderators: ibzsabre, Darkangel

Post Reply
User avatar
Eazy-O
Posts: 2
Joined: Wed Jan 09, 2019 5:36 pm

3x Vindicator + Advance + Linebreaker (referee please)

Post by Eazy-O » Wed Jan 09, 2019 6:00 pm

Ahoj,

eno vprašanjce, da ne bodo na turnirju kakšni čudni izpadi.

Sicer sem že z blackfangom debatiral in prečesal internet, ampak v končni fazi se ne mislim kregat z lokalno meto.

Movement phase: Trije Vindicator tanki izvedejo move + advance
Shooting phase: Pop smoke launchers and trigger the "Linebreaker bombardment stratagem" - glej sliko spodaj

Osebno ne vidim nič spornega, sploh odkar je April 2018 FAQ razčistil, da karkoli se zgodi namesto streljanja se lahko uporabi tudi ob advance ali fall back premiku, primer so bili smoke launcherji.

Folk na netu, ki se ne strinja, postavlja argument, da je to shooting attack - ampak potemtakem je shooting attack tudi "Orbital bombardment" stratagem.... which it is not. Pravzaprav je edina razlika med Linebreakerjem in Orbitalom to, da Linebreaker zahteva 3 žive Vindicatorje v 6", Orbital pa nepremičnega živega Warlorda. Če bi Orbital ne imel zahteve po nepremičnem Warlordu in bi ta advancal, bi imeli isto debato?

Poleg tega zadeva kompletno ignorira target priority (characters...) in TO HIT modifierje, ne rabi LOS do afektiranih enot (samo piko na tleh moraš videt ), nima weapon profils in ne zahteva rolla TO HIT ali TO WOUND.

Nič kar vpliva na shooting, ne vpliva na ta stratagem, tudi magični Culexusov ability (ker deluje na WS/BS) ne. To pač ni shooting attack kakorkoli obrneš.

Na koncu koncev gre za percepcijo folka, da ker je nekaj advancalo pač ne more streljat se sklicujejo na "Rules as intended" in fluff - okej, ampak da namensko zgrajeno siege assault vozilo v skoordiniranem squadronu ni sposobno streljat med tem ko opravlja svojo EDINO nalogo je pa tudi smešno in ne fluffy.

Poleg tega naj opozorim, da zadeva stane 375 pik plus 1CP, da imaš 50% šanse naredit 3D3 mortal wounde... na characterje imaš sicer 33% šanse, na večje squade 66%, ampak vseeno... Glede na to kakšen kup smeti so Vindicatorji trenutno je smatrano auto-lose če 3 postaviš na mizo. Ta strat jih naredi semi.viable.

Če je to OP si grem kupit 3 knighte in igrat fluffy liste ^^ Al pa Orke, menda so v modi.

Torej, judge, ref, TO, whoever... prosim za call še preden oddam listo, da se ne bomo čudno gledali. :)




----------------------------------------------

Image
Image

User avatar
generalsava-žan
Posts: 117
Joined: Sat Mar 01, 2014 11:16 pm

Re: 3x Vindicator + Advance + Linebreaker (referee please)

Post by generalsava-žan » Wed Jan 09, 2019 6:10 pm

Jaz bi rekel da velja kot si sam omenu to ni shooting attack ampak abilty, ki se zgodi v shooting fazi namesto streljanja z glavnim topom, nikjer ne pise da more biti model sposoben streljati s topom.
Peace Through Superior Firepower.

User avatar
Darkangel
Posts: 1544
Joined: Tue May 26, 2015 7:14 pm

Re: 3x Vindicator + Advance + Linebreaker (referee please)

Post by Darkangel » Wed Jan 09, 2019 7:05 pm

Jaz si interpretiram kot si napisal! In zan je to potrdil, tako da if you wish to use it you are able to...

U bistvu v stratu cist lepo pise.... ne mores streljat tako da uporabis strat...

Kar pomeni da lahko izvedes 12” move d6” advance in to uporabis. Vazno je le da so v 6”.
Naceloma ti “ne more srat nihce za ta move”
No expansion without equilibrium.
No conquest without control.

Pursue success in serenity.

And service to the tau'va.

lord_blackfang
Posts: 942
Joined: Wed Feb 19, 2014 5:19 pm

Re: 3x Vindicator + Advance + Linebreaker (referee please)

Post by lord_blackfang » Wed Jan 09, 2019 7:26 pm

V bistvu primerjava z Bombardmentom ni umestna, ker je slednji "instead of shooting" ability in moraš biti sposoben streljati, da ga uporabiš, čeprav potem izstrelek ne prileti iz figure, ki uporablja strategem.

Linebreaker pa sam nima omejitev in samo naloži novo omejitev "cannot shoot" ob uporabi, tako da trije tanki, ki ne morejo streljat, lahko uporabijo ability, ki je čisto očitno strel iz vseh treh tankov, in potem tank dvojno "ne more streljat" če je hkrati popal smoke ali whatever.

GW logic.
Our crops will wither, our children will die piteous deaths and the sun will be swept from the sky.
- Tom Kirby, CEO of Games Workshop, 2014 Annual Report Preamble

User avatar
Eazy-O
Posts: 2
Joined: Wed Jan 09, 2019 5:36 pm

Re: 3x Vindicator + Advance + Linebreaker (referee please)

Post by Eazy-O » Wed Jan 09, 2019 9:09 pm

Brez skrbi, 3x Vindicator je itak tako smrdljiv combo, da ga verjetno ne bom prinesel. Malo me zanima kaj efektivnega lahko počnem s svojo 10-20 let staro zbirko plastike. Samo tolk, da ne bo kdo mislil da se kregamo, ampak dejansko mi je zanimivo, sploh če ciljamo na udeležbo na ETC :] I guess i am getting old and crotchety.

Anyway...

Pri Linebreakerju ti piše "[...]cannot fire [...] - instead [...]", kar je skoraj isto kot "Instead of shooting". Pa vendar...

Ta logika "dvojno ne more streljat" močno smrdi po MtG logiki - torej mora biti v osnovi možno izvest nekaj, kar ti sam ability prepoveduje; to pa je predpodgoj, da ga izvedeš.

Po tej logiki Orbital bombardmenta ne more izvajat SM Captain Warlord v Termie armorju z 2x CCW - ker nima ranged weapona ni možen predpogoj "instead of shooting" - guy can't shoot.

User avatar
Darkangel
Posts: 1544
Joined: Tue May 26, 2015 7:14 pm

Re: 3x Vindicator + Advance + Linebreaker (referee please)

Post by Darkangel » Wed Jan 09, 2019 9:13 pm

Eazy-O wrote:
Wed Jan 09, 2019 9:09 pm

Po tej logiki Orbital bombardmenta ne more izvajat SM Captain Warlord v Termie armorju z 2x CCW - ker nima ranged weapona ni možen predpogoj "instead of shooting" - guy can't shoot.
če ima storm bolter, se mu to šteje kot ranged weapon, praktično vse kar strelja je ranged weapon :)

se pa strinjam, da razen za kak fun game ta kombo čisto preveč stane in premalo naredi, da premakneš 300 pik naprej da izvedeš kombo, ki je zelo iffy in na koncu se konča tako da naslednji turn najbrž tudi zgubiš vindije...

se pa da čuda delat tudi z 20 let staro kolekcijo, predvsem je odvisno koliko si "občutljiv" na izbiro chapterja in kaj vse imaš. ma se da čist decent igrat. poglej samo Mikija npr. za primer Marine playerja
No expansion without equilibrium.
No conquest without control.

Pursue success in serenity.

And service to the tau'va.

lord_blackfang
Posts: 942
Joined: Wed Feb 19, 2014 5:19 pm

Re: 3x Vindicator + Advance + Linebreaker (referee please)

Post by lord_blackfang » Thu Jan 10, 2019 1:04 am

Eazy-O wrote:
Wed Jan 09, 2019 9:09 pm
Po tej logiki Orbital bombardmenta ne more izvajat SM Captain Warlord v Termie armorju z 2x CCW - ker nima ranged weapona ni možen predpogoj "instead of shooting" - guy can't shoot.
Guy can shoot, samo nima s čim.

Do situacije bi prišlo, če bi guy npr. pobegnil iz combata. Dobro, bombardment ima itak dodatno stipulacijo, da se ne smeš premikat, ampak če je ne bi imel, potem guy še vedno ne bi mogel uporabiti strategema po umiku iz combata, kar takrat ne more streljati.
Our crops will wither, our children will die piteous deaths and the sun will be swept from the sky.
- Tom Kirby, CEO of Games Workshop, 2014 Annual Report Preamble

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests