Rules question #2

Najpopularnejša strateška namizna bojna igra. Uporablja 28mm modele, D6 kocke in se odvija v daljni prihodnosti vesolja, kjer imperij človeštva klone pod silami demonov, nezemljanov in heretikov.

Moderators: ibzsabre, Darkangel

Bionidz
Posts: 109
Joined: Tue Dec 19, 2017 2:53 pm

Rules question #2

Post by Bionidz » Fri Oct 26, 2018 7:04 pm

Pred kratkim je bla neka dilema glede pravil, pa vec glav vec ve "baje" Tak da sm se kr kle odlocu nalept zakaj se gre... tukaj je post iz spikey bitzov ki nekako povzame taktiko in situacijo.

https://spikeybits.com/2018/03/40k-tact ... chaos.html

Po uspelem chargu sem odstranil enoto, nato pa uporabil startagem "Honour Your Brothers (3CP)– Allows a Deathwatch Infantry or Biker unit to attack again at the end of the Fight phase."

Poanta ki se nanasa je da ceprav nisi vec v ccju, dobis se celo "FIGHT FAZO" ki pa je sestavljena iz vec kot samo "UDARIS SE ENKRAT" Kot je opisano v odlomkih iz tega picture by picture, step by step tutoriala. In ta ni edini ki ga boste nasli na spletu, za podobne stratageme.

"At the end of the fight phase, the Bloodletters used the stratagem to allow them to fight again. The fight again Stratagem allows a unit to make an entire fight phase action. This means the unit may pile in again, attack, then consolidate a final 3″. Here my Bloodletters piled in an additional 3″, engaging the Dire Avengers on the right, but didn’t quite make it to the Dire Avengers on the left or the Dark Reapers on the hill.
Despite reaching the Dire Avengers on the right, they were unable to attack them, because they were not declared as a charge target initially. This is because the Avengers were outside of 12″ of the Bloodletters when the Bloodletters declared their charge."

Pa me zanimajo vasa cenjena mnenja gospodje, mam filing da vecina nit ne ve da se da to odigrat tako, kar pa zna prpeljat do zanimivih reakcij :)

User avatar
blazo
Posts: 1262
Joined: Thu Apr 02, 2015 1:56 pm
Location: Nm
Contact:

Re: Rules question #2

Post by blazo » Fri Oct 26, 2018 7:34 pm

V fight fazi piše "Models that charged this turn can only target the unit they charged".
Torej, če si charge-al lahko tepeš samo enoto, ki si jo charge-al.
Če pa je bila tvoja enota charge-ana, pa lahko tepeš kogar koli, ki je 1" od tvojih.

Bionidz
Posts: 109
Joined: Tue Dec 19, 2017 2:53 pm

Re: Rules question #2

Post by Bionidz » Fri Oct 26, 2018 7:55 pm

Poanta sploh ni bila v tepezu druge enote, ampak pile in/consolidate, tako da se mora nasprotnik v svoji fazi najprej iz ccja vn spravt. Pa ce prav razumem, enote ki jih na ta nacin "ujames" v cc ne dobijo overwatch ker jih nisi chargal.

lord_blackfang
Posts: 884
Joined: Wed Feb 19, 2014 5:19 pm

Re: Rules question #2

Post by lord_blackfang » Fri Oct 26, 2018 8:18 pm

Kaj je tvoje vprašanje?

Ali "fight again" vključuje pile in? Da.
Our crops will wither, our children will die piteous deaths and the sun will be swept from the sky.
- Tom Kirby, CEO of Games Workshop, 2014 Annual Report Preamble

Bionidz
Posts: 109
Joined: Tue Dec 19, 2017 2:53 pm

Re: Rules question #2

Post by Bionidz » Fri Oct 26, 2018 8:26 pm

pile in/consolidate ceprav nimas vec nasprotnika v cc ker si unicil enoto v svoji prvi rundi klofanja... stratagem pa ponucal da se premaknes 6" ker se pac lahko (3cp stratagem).

User avatar
Darkangel
Posts: 1247
Joined: Tue May 26, 2015 7:14 pm

Re: Rules question #2

Post by Darkangel » Fri Oct 26, 2018 8:59 pm

Najprej je strat honour the chapter pa pise it may fight again ne it may attack again. Drugo pa, A je treba za ta strat in rule bit within 1” of the enemy po koncani fight fazi kjer si ubil enoto in consolidatal v 1”?
No expansion without equilibrium.
No conquest without control.

Pursue success in serenity.

And service to the tau'va.

lord_blackfang
Posts: 884
Joined: Wed Feb 19, 2014 5:19 pm

Re: Rules question #2

Post by lord_blackfang » Fri Oct 26, 2018 9:19 pm

Enota, ki je chargala, se lahko izbere za Fight tudi če ni v 1" od nasprotnika.

Ne more pa naresti napadov proti enoti, ki ni bila tarča charga.

Tako da lahko s tem zapneš novo enoto v combat z drugim pile in movom, ne moreš pa je tepsti.
Our crops will wither, our children will die piteous deaths and the sun will be swept from the sky.
- Tom Kirby, CEO of Games Workshop, 2014 Annual Report Preamble

Bionidz
Posts: 109
Joined: Tue Dec 19, 2017 2:53 pm

Re: Rules question #2

Post by Bionidz » Fri Oct 26, 2018 9:20 pm

I assume this is ADRENALINE SURGE.
"Use this Stratagem at the end of the Fight phase. Select a TYRANIDS unit from your army – that unit can immediately fight again."

When you Fight, you perform the full Fight Phase process.
Choose a Unit (as part of the Strategem), Pile In, Choose Targets, Choose Weapons, Resolve Attacks, Consolidate.
The complete process.

User avatar
Darkangel
Posts: 1247
Joined: Tue May 26, 2015 7:14 pm

Re: Rules question #2

Post by Darkangel » Fri Oct 26, 2018 10:18 pm

lord_blackfang wrote:
Fri Oct 26, 2018 9:19 pm
Enota, ki je chargala, se lahko izbere za Fight tudi če ni v 1" od nasprotnika.

Ne more pa naresti napadov proti enoti, ki ni bila tarča charga.

Tako da lahko s tem zapneš novo enoto v combat z drugim pile in movom, ne moreš pa je tepsti.
A po pile inu lahko tudi consolidatas? :) Glede na to da tepel nisi? In da udaril nisi in da ubil nisi in posledicno ne pride do consolidate mova?
No expansion without equilibrium.
No conquest without control.

Pursue success in serenity.

And service to the tau'va.

User avatar
blazo
Posts: 1262
Joined: Thu Apr 02, 2015 1:56 pm
Location: Nm
Contact:

Re: Rules question #2

Post by blazo » Sat Oct 27, 2018 10:27 am

Točno tako. Za 3CP si dobil samo 3" move-a, da lahko zapneš enoto, ki te potem tepe.
Seveda brez overwatcha.
Za shooty vojske seveda zna to bit boleče.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest