Ok, zaenkrat delam po spominu, ker je knjiga 80km stran
Torej, miza je 3x3. Poteze so integrirane z alternirajočimi aktivacijami znotraj faze. Torej, movement faza, premikava vsak po 1 figuro. Shooting, streljava vsak po 1 figuro. Melee, tepeva vsak z po 1 figuro. V movement fazi figure trošijo action points (večina jih ima 5 na turn) za premik (1" na točko), reloading, premikanje predmetov itd. V ostalih fazah ni action points in dela tako kot klasične igre, vsak dobi 1 strel s puško in 1 melee napad.
Normalna dice mehanika je stat+D6 proti ciljni številki (običajno 7, torej isto kot klasična balistika pri GW pred prehodom na AoS/8.edicijo). Heroji z akcijami nabirajo hrup, in na koncu runde se to za vsakega heroja prevede v možnost, da njegov hrup privabi na rob mize novega zombija.
Zombije aktivirata igralca, izmenjujoče, znotraj nekai AI pravil (premik v ravni črti proti najbližjemu živečemu, itd). Zombije je lažje zadeti kot heroje, vendar težje ubiti. Vsak hit ima 1/6 možnosti za headshot in kill, sicer se na zombija samo aplicira knockback stat orožja, kar mu zmanjša action pointe v naslednjem premiku. Torej supresija.
Delanje ganga je zelo odprto, liki nimajo imen, je pa seznam poklicev ali arhetipov, vsak pa ima še alignment, ki narekuje kompatibilnost z ostalimi.
Najprej izbereš vodjo, ki je lahko sebičen, vojak ali dobrodelnež. To ti narekuje, katere druge klase lahko vključiš. Dobrodelnež lahko najame npr. medicinske sestre, gasilce in podobne dobričine, sebičnež pa huligane, zapornike in druge asshole, ki delijo njegov nazor, da se vsak bori zase. Vojak je nevtralen in ima dostop do boljših orožij, je pa mentalno nefleksibilen in gangu ne pusti uporabljati improviziranih orožij (molotov...)
Ash planira tudi expansione z novimi tipi vodij in sledilcev.
Our crops will wither, our children will die piteous deaths and the sun will be swept from the sky.
- Tom Kirby, CEO of Games Workshop, 2014 Annual Report Preamble