Page 1 of 2

Dread Solstice global campaign

Posted: Sun Feb 11, 2018 10:04 pm
by Lukna
https://www.warhammer-community.com/201 ... ge-post-1/

Prijavljanje rezultatov bo možno tudi v Črni Luknji in v Karakondžuli v Mariboru.

Re: Dread Solstice global campaign

Posted: Wed Feb 14, 2018 8:53 pm
by Marcus
Moram reči, da mi je "choose your own adventure" slog zelo privlačen.

Re: Dread Solstice global campaign

Posted: Sun Feb 25, 2018 8:13 pm
by Lukna
Povejta mojci kaksne rezultate da prijavi.

Re: Dread Solstice global campaign

Posted: Mon Feb 26, 2018 11:31 am
by FinaGlista
Nočem smetit teme, samo kdo pri nas igra AoS?
Se je igra od izzoda do danes kaj spremenila, lahko kdo pove, če seveda kdo igra?

Re: Dread Solstice global campaign

Posted: Mon Feb 26, 2018 7:12 pm
by Marcus
Se je igra od izzoda do danes kaj spremenila, lahko kdo pove, če seveda kdo igra?
Zgodovinsko je nekaj sprememb, ter tudi sedaj je bolj razvidno kako misli GW spreminjati stvari. Napisal bom po vrsticah, ker za esej nimam volje:

Veliko stvari se je spremenilo z generalovim priročnikom, ki je uvedel pike enotam. Mislim, da so z vsako edicijo prišli novi scenariji za vse načine igranja, nove cene enot, kot tudi manjše posodobitve za nekatere vojske.
Prišlo je do logike sprememb, kako naj se battle tomes pišejo. Osnovna logika je seveda še od prej, 4 - strani osnovnih pravil, vse naprej je bodisi v ekspanzijah. Pa naj bodo to battle tomes, general's handbook, tematske ekspanzije. Recimo trenutna ekspanzija uvede tematske "stratagems", le da so v večini prodani kot dodatek osnovni igri. Vse skupaj bolj spominja kako se prodajajo RPG - knjige, v praksi to pomeni, da manijakom na turnirje tega ne moreš prodati, čeprav je v svoji osnovi dosti bolj poštena kot ekvivalent pri 40k - ju (fiksno število glede na pike). Ali bodo v naslednjem general's handbook, pa nihče ne ve.
Uvedla sta se še dva nova formata, AoS skirmish in Path to Glory.
Z vsako izdajo battle tomes se načeloma tudi kaj doda, enote in pravila.
Razvoj zgodbe - manj poudarka na Stormcasts vs Chaos.

Da naslovim tisto, kar si večkrat pisal da te moti. Mislim (nakaz mojega mnenja) da GW ne bo spreminjal pravil za teren, ter bo nadaljeval z fokusom na avrah, komboti in napadi v prvi potezi. Možno, da boš občasno dobil kakšen artefakt ali sposobnost, ki bo to delno omilila. Ne pričakujem pa da se bo igra odtrgala od trkanja avtomobilčkov. Čemu takšna smernica pa je debata za drugo temo.

Re: Dread Solstice global campaign

Posted: Mon Feb 26, 2018 8:46 pm
by FinaGlista
Pomoje če bi AoS pobral osnovo od 40K je to to, upam, da se to nekoč zgodi.

Re: Dread Solstice global campaign

Posted: Mon Feb 26, 2018 9:16 pm
by Marcus
Bom zagrizel vabo. Osnovo česa?

Re: Dread Solstice global campaign

Posted: Tue Feb 27, 2018 9:23 am
by FinaGlista
Osnovna pravila, ostalo mi je pa bolj v AoS všeč. Kar se mene tiče je 40K zmagal z core rules, preprosta, ampak vseeno dovolj dobra, da je to to, tako, čakam dan ko tudi na AoS posije sonce.

Re: Dread Solstice global campaign

Posted: Tue Feb 27, 2018 5:55 pm
by Lukna
Vsaj nek vpliv 40k pravil na AOs pravila je zelo relno pričakovati. Veliko grup že sedaj igra s takimi spremembami.
Najvec sprememb trenutno ni v samih pravilh ampak predvsem v nacinu kompozicij vojsk, se pravi pike, bonusi ce mas isto frakcijo, hkrati pa ne želijo kar pobrat detachmente od 40k, da bi igri ostali razlicni in ker vseeno zelijo da je AOS malo bolj preprost kar se army compositiona tiče.

Re: Dread Solstice global campaign

Posted: Tue Feb 27, 2018 6:35 pm
by FinaGlista
Kar se mene tiče AoS še vedno očitam, pa, da ne bo pomote očitam vsakemu sistemu kaj :)

- Shooting v in izven CC
- Igralec ima lahko 2x zapored potezo
- Ni T in S na enotah
- Veliko ras ni dodelanih, oz na pol recimo Orkci
- Morda premalo pravil glede terena ali pa preveč če igraš scenarije
- Nekako se mi zdi vse precej podobno, oz na začetku je bilo, ne bom tredil, da je še vedno, samo vse se vrti okoli 3 in 4 in ker ni I, T, S so tako rase še bolj podobne ena drugi, če odštejem izgled enot
- kombirniranje vojsk, oz razbijanje in težave pri delanju list po nepotrebnem
- morda kot v 40K enostvna pravila pa potem komplikacije kjer pomoje ni potrebe

Osnovna pravila bi lahko kanček nadgradili, sploh glede na to kaj 40K ponuja, škoda, da so imeli AoS kot TEST sistem za 40K pravila, vsaj tak občutek dobi človek.
Tako, da upam, da bo GW morda dal resno priložnost tudi AoS, naredil kanček bolj kompelksna pravila pa ne preveč, ker je to lepo dokazal, da ni potrebno z 40K pravili, kaj dosti več pa pomoje AoS dejasnko ne rabi in bo super igra, kar je tudi sedaj za začet nek sistem se mi zdi pa AOS super.