Turnirski house rule

Najpopularnejša strateška namizna bojna igra. Uporablja 28mm modele, D6 kocke in se odvija v daljni prihodnosti vesolja, kjer imperij človeštva klone pod silami demonov, nezemljanov in heretikov.

Moderators: ibzsabre, Darkangel

User avatar
Darkangel
Posts: 1345
Joined: Tue May 26, 2015 7:14 pm

Re: Turnirski house rule

Post by Darkangel » Mon Sep 03, 2018 8:00 pm

Sem ravno hotel napisat komentar ko me je Žan prehitel, problem takega house rula je naceloma v tem da se hitro navadimo na tako spremembno potem pa na kaksnih tujih turnirjih hitro dobis porcijo od podobne liste, ne recem zdaj da bo(j)mo vsi hodili na mednarodne turnirje ampak zna bit problem. Kar se mene tice gre moj vote na tisto stran kjer je vecina ker pac ce nekdo najde to luknjo naj jo igra :)
No expansion without equilibrium.
No conquest without control.

Pursue success in serenity.

And service to the tau'va.

lord_blackfang
Posts: 907
Joined: Wed Feb 19, 2014 5:19 pm

Re: Turnirski house rule

Post by lord_blackfang » Mon Sep 03, 2018 8:33 pm

Čist tko, a ni najbl najbl simpl rečt da narediš vojsko iz enega codexa, pa je. Tko kot naši dedki.
Our crops will wither, our children will die piteous deaths and the sun will be swept from the sky.
- Tom Kirby, CEO of Games Workshop, 2014 Annual Report Preamble

User avatar
Darkangel
Posts: 1345
Joined: Tue May 26, 2015 7:14 pm

Re: Turnirski house rule

Post by Darkangel » Mon Sep 03, 2018 8:36 pm

lord_blackfang wrote:
Mon Sep 03, 2018 8:33 pm
Čist tko, a ni najbl najbl simpl rečt da narediš vojsko iz enega codexa, pa je. Tko kot naši dedki.
To bi bilo recimo v redu, :) ampak spet smo potem v 4. Ediciji :) jaz sem drugac ful za sceno ene frakcije brez stratagemov (good old times), ampak mislim da od 6. Edicije naprej od kar se lahko delajo juhice je malo ljudi ki npr lahko fielda 2000 pik pure thousand sons al pa pure eldar itd itd :)
No expansion without equilibrium.
No conquest without control.

Pursue success in serenity.

And service to the tau'va.

User avatar
FinaGlista
Posts: 3091
Joined: Thu Jan 30, 2014 10:08 pm

Re: Turnirski house rule

Post by FinaGlista » Mon Sep 03, 2018 9:07 pm

lord_blackfang wrote:
Mon Sep 03, 2018 8:33 pm
Čist tko, a ni najbl najbl simpl rečt da narediš vojsko iz enega codexa, pa je. Tko kot naši dedki.
Moje mokre sanje, vedno sem očital to 40K, da ogromno zgubi, ko se rase mešajo.

User avatar
Lukna
Posts: 830
Joined: Wed Jun 11, 2014 7:52 pm

Re: Turnirski house rule

Post by Lukna » Tue Sep 04, 2018 12:36 am

Obstaja veliko bolj simpl resitev :
1480 pik in max 2 detachmenta

Bonus: runde so krajse in se jih lahko naredi vec kar pomeni manjsi vpliv pairinga v prvi rundi na koncno uvrstitev.

Strategeme lahk uporablas samo na detachmentu v ker ga sodijo. Ce detachment ni single faction lahko uporabljas samo genericne strategeme (ie. reroll)
I have seen the narrow survival path that is all that stands between humanity and extinction and this is the way it must begin.
The Emperor at the last church on Terra.

User avatar
ibzsabre
Posts: 741
Joined: Sat Jan 25, 2014 5:44 pm

Re: Turnirski house rule

Post by ibzsabre » Tue Sep 04, 2018 8:23 am

no lej, super da je toliko idej in predlogov. Itak ta turnir je kakrsen je (amatersko je spreminjat objavljen rulespack.. ze tako se ga prebere na hitro, ce), za naslednjega bomo pa sigurno videli a GW planira kaj pametnega. Upam da, z parimi omejitvami so se izkazali, samo tale bo res izziv. Smite spam je lazje omejit ker naceloma ni toliko dobickonosen iz stalisca prodajanja modelov kot je tale soup.

@fang - hehe zanimiv pristop da ne prepoves, samo na kreativno zleht nacin omejis. Npr nucaj CPje od AM s brigae samo na AM detachmentu hehe.. solo detachment bi tudi sel skozi, sploh ker gre ynnari skozi okno :lol: samo tukaj pa mislim da bi bilo veliko slabe volje.

@Darkangel - unbound je kul, samo naceloma matched play omeji cel kup stvari, npr. smite spam, rule of three, flyerje. Tam bi morali potem stuhtat kaj in kako. Je pa zelo na mestu razmislek ali hocemo met nekaj prevec samosvojega. Vcasih je tudi dobro, npr. KMK je imel monster mash, kjer si imel popust na monsterje in je bil zaradi tega malo bolj odbit turnir.

@baadcode - good point.. lahko se pregame tudi ne omeji, ceprav tisto potem odpre relice iz drugih detachmentov.

@Zan - itak friendly game je seveda stvar igralcev. morda se tukaj unici kak lep kombo, ampak se pa omeji par res bolanih. Tak kot omejitev na cesti, prilagodit jo moras parim ekstremom, tudi ce je 80% ok.

@Luknja - ma nic pri nas ni simpl :lol: jaz navijam za 1500 ze leto in pol, saj vidis da imamo vsi svoje mnenje. 10 ljudi nas pise, mas koj 5-6 variant. Sem pa defenitivno za dual detachment in manjse pike. ogromno ETC kombinacij bazira na spamu ki pri manjsih pikah ni mogoc.

Bionidz
Posts: 111
Joined: Tue Dec 19, 2017 2:53 pm

Re: Turnirski house rule

Post by Bionidz » Tue Sep 04, 2018 5:49 pm

Nevem ce bi banal juhce oz omejil stratageme ... no point, mas prav, liste so mocne, sam po drugi strani ce se zapicmo v 1 codex per army, bo pa jok in stok kok so doloceni codexi op... glih poanta juhce je da se ne glede na izid codexa lahko v kombinaciji z drugimi primernimi factioni se codexi igrajo cez celo edicijo. Pac, nekdo ma tako listo, druga ma drgacno... Podpiram pa idejo da se omeji na kolicino pik... 1500, vote jes ! :)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests