Teren za 40K

Najpopularnejša strateška namizna bojna igra. Uporablja 28mm modele, D6 kocke in se odvija v daljni prihodnosti vesolja, kjer imperij človeštva klone pod silami demonov, nezemljanov in heretikov.

Moderator: ibzsabre

User avatar
PapaOrk
Posts: 2736
Joined: Sun Feb 02, 2014 2:08 am

Teren za 40K

Post by PapaOrk » Tue Nov 21, 2017 1:35 pm

Glede na to, da je kar nekaj zanimanja za 40K predlagam, da letos damo vsak po 10 eur pa nabavimo spet za kako mizo novega terena. Potem se pa enkrat dobimo pa pobarvamo ali pa še sestavimo prej:)
Bi kar v soboto pobrali.

User avatar
PapaOrk
Posts: 2736
Joined: Sun Feb 02, 2014 2:08 am

Re: Teren za 40K

Post by PapaOrk » Tue Dec 19, 2017 6:02 pm

smo pozabili pobirat.
Bomo 13.1.2018 pobiral.

User avatar
KiP
Posts: 736
Joined: Fri Sep 12, 2014 12:50 am

Re: Teren za 40K

Post by KiP » Wed Dec 20, 2017 11:11 am

A to je v okviru društva ali kar tako malo po domače?
I come to dance...the dance of DEATH

User avatar
PapaOrk
Posts: 2736
Joined: Sun Feb 02, 2014 2:08 am

Re: Teren za 40K

Post by PapaOrk » Wed Dec 20, 2017 11:23 am

to je v okviru skupine, ki igramo 40K in bi radi imeli še kaj dobrega terena.
Teren bo last društva oziroma bolje igralcev sistema 40K.
Ne bomo pa ta denar nakazali na društvo in nato iz tega plačali nakup terena.
Upam, da sem odgovoril na vprašanje.
Vsekakor zadeva ni obvezna da prispevate. Če mislite, da pred pobiranjem rabimo kaj glasovat ali kaj podobnega pa napišite.
Naj povem še to, da je del tega terena, ki ste ga do sedaj videli na zadnjih turnirjih v zasebni lasti, tako da društvenega ni tako veliko dobrega.

User avatar
FinaGlista
Posts: 2849
Joined: Thu Jan 30, 2014 10:08 pm

Re: Teren za 40K

Post by FinaGlista » Wed Dec 20, 2017 11:25 am

Jaz sem seveda za.

User avatar
KiP
Posts: 736
Joined: Fri Sep 12, 2014 12:50 am

Re: Teren za 40K

Post by KiP » Wed Dec 20, 2017 12:00 pm

Jaz tudi za!
I come to dance...the dance of DEATH

User avatar
Darkangel
Posts: 959
Joined: Tue May 26, 2015 7:14 pm

Re: Teren za 40K

Post by Darkangel » Wed Dec 20, 2017 9:04 pm

Za!
No expansion without equilibrium.
No conquest without control.

Pursue success in serenity.

And service to the tau'va.

User avatar
PapaOrk
Posts: 2736
Joined: Sun Feb 02, 2014 2:08 am

Re: Teren za 40K

Post by PapaOrk » Mon Jan 15, 2018 10:40 pm

Sector Mechanicus Hive Shield
tega smo dobili s prijavnin s tem da sem zalozil dodatno se 20 eur.
se kdo javi za sestavljanje, airbrushanje in obdelavo po airbrushanju?

User avatar
ibzsabre
Posts: 709
Joined: Sat Jan 25, 2014 5:44 pm

Re: Teren za 40K

Post by ibzsabre » Tue Jan 16, 2018 9:09 am

POZOR DOLG TEKST na temo 40k terena. povzetek: mislim da rabimo vec velikih kosov terena. Ce bo kaj odziva, oz. strinjanja, predlagam kaksno delavnico kjer s kosov stiropora/plasticarda naredimo kaj primernega. Se najde na netu kak dober tutorial, oz. pobrska pri veteranih za ideje.

Sem se pogovarjal z Avstrijskim igralcem, kot tudi pri nas lokalno in je mnenje da se manjka vecjih kosov terena. Avstrijec mi je pokazal par slik in navada pri njih je da ima srednji pas mize (tam kjer deployment ni mogoc) vsaj en vecji, LOS blokirajoc kos, ce ne par.

to posledicno naredi:

1. zmanjsa se efekt prvega turna. Na mizi kjer ni veliko terena met ki odloci kdo gre prvi, mirno doloci zmagovalca.
Primer: Jaz imam shooty listo in miza je vecinoma odprta - nujno hocem iti prvi. Z isto listo, ima nasprotnik opcijo skrit vecino, ce ne celotne vojske na zacetku - ni vec tako simpl. Morda hocem iti prvi da stecem na boljso pozicijo izven deploya. Morda hocem it drugi in lovit objektive na koncu ali pocakat kje pridejo rezerve, ocenit premikanje nasprotnika,...

1.5 posledicno tudi stevilo dropov ni vec tako vazno. V nemciji imajo veliko MSU list v 40k in to ne samo ynnari. itak, ce +1 bonus ni vec tako vazen, lahko listo delas bolj sprosceno.

2. Vec razlogov za raznolike liste. Trenutno pomeni boljsa lista met vec in boljse kanone kot nasprotnik, ali nek brutalen skok z 1st turn charge (ostale pike so kanoni).
Primer: Enote katere nimajo ofenzivno dobrega profila (infiltratorji, scouti, lahke hitre zadeve, ipd..) so redko videne, itak ker se jih prelahko odpihne in v zameno ne bood odpihnile veliko nazaj. Ce jih lahko skrivam po mizi in ponucam za skakanje po objektivih, je veliko slabih enot vsaj potencialno uporabnih.

3. CC liste narebi bolj viable, izven tistih list ki imajo "trik" ala celestine in njen 24" jump, chaos + warp time jump, deep strike in psy move, ipd..
Primer: Trenutno je LR z assault termiji slaba opcija, ker se ga komot pokripla in ima move 3" (hehe). Ce pa ima igralec opcije da vidi koridor kjer lahko prodre po mizi in se za kak turn skrije pred vecino streljanja pa je zadeva drugacna. Zahteva malo vec od igralca, ampak vec opcij kot imas, bolj takticno se lahko obnasas.

4. Penalizira se shooty spam (pisem kot tau). Ce ze ne assault, pa vsaj counter assault/tar pit/MSU diverzantskih elementov postane viable opcija. Odmik od spama kanona pa hkrati pomeni manjso sanso odpihnit soigralca in vecjo tezo objektivov. Tak da se igre zmaguje po objektivih in karticah.

to bi znalo igro sicer zakomplicirat, ampak mislim da je to samo dobro. Par vecjih kosov terena pomeni da ima igralec dejanske opcije kje se bo premikal, kje se bo ognil najvec streljanja, razmislit mora katere nasprotne enote se splaca najprej postrelit da bo optimalni efekt (te ki pokrijejo najvec poti kjer se prebijas), bolj razmislis kam das objektiv, s cem bos naredil listo, ipd.. -

pac vpeljat malo vec takticnosti v spil preko terena, brez da se pise ACje, oz. drugace spreminja pravila. ideje, misli?

User avatar
baadc0de
Site Admin
Posts: 1269
Joined: Sat Jan 25, 2014 4:40 pm
Location: not earth, clearly

Re: Teren za 40K

Post by baadc0de » Tue Jan 16, 2018 9:51 am

TL;DR fajn bi bilo imet več terena, potem ne bomo imeli vsi istih prežvečenih for in tako čukasto gledali ko bomo šli v goste igrat. To se mi je že zadostikrat zgodilo (Srbija, Madžarska, ...) in bi podprl to idejo da naj bo več LoS blocking terena.
Yours truly, the man with no time.
4: https://www.youtube.com/watch?v=nsrEH3U03fY

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest