Izbira Vojske za 40K

Najpopularnejša strateška namizna bojna igra. Uporablja 28mm modele, D6 kocke in se odvija v daljni prihodnosti vesolja, kjer imperij človeštva klone pod silami demonov, nezemljanov in heretikov.

Moderator: ibzsabre

Post Reply
User avatar
baadc0de
Site Admin
Posts: 1257
Joined: Sat Jan 25, 2014 4:40 pm
Location: not earth, clearly

Izbira Vojske za 40K

Post by baadc0de » Mon Feb 03, 2014 1:11 pm

V tej niti bom držal informacije o raznih silah / vojskah, ki se jih da igrati v Warhammer 40K. Informacije so namenjene začetnikom, da bi se lažje odločili o vojski s katero bi radi začeli.
Image
Yours truly, the man with no time.
4: https://www.youtube.com/watch?v=nsrEH3U03fY

User avatar
baadc0de
Site Admin
Posts: 1257
Joined: Sat Jan 25, 2014 4:40 pm
Location: not earth, clearly

Eldar

Post by baadc0de » Mon Feb 03, 2014 2:10 pm

Eldar
Eldar so, najenostavnejše rečeno,Tolkienovi Vilinci v vesolju. Nesmrtnost, telepatska komunikacija, ošiljena ušesa in še kakšna značilnost so vsa vestno prekopirana. Dodajte k temu ljubezen do narave in vsega lepega, naravnost japonsko strast do perfekcije in neskončen fokus v svoje poslanstvo in poklic.
Image
Kljub vsem vrlinam so Eldar propadajoča rasa, katerih pripadnikov je malo in vsako generacijo še manj. Po katastrofi ki je uničila njihov imperij jih je samo nekaj malega ušlo v gigantskih letečih mestih. Kljub temu so skozi miljone let razvili zelo visok nivo tehnologije, še posebej v smeri anti-gravitacije in čarovniških sil.
Image
Kot vojska Eldar odražajo njihovo zgodovino. So hitri in gibčni, njihova tehnologija je izjemna in na trenutke odločno nad nivojem ostalih ras. Ker jih je tako malo so tudi večinoma zelo dragi. Eldar je vojska za ljudi ki bi radi imeli relativno malo modelov, jih privlači vilinska estetika in drama ki pripada tako imenitni rasi, saj je ta imela skrito roko pri domala vsaki tragediji ali zmagi zadnjega miljona let.

O ostalih rasah Eldar upravičeno trdijo
Mr. Eldar Snobby Snob Snob wrote:They know the science of war, but not the art!
Kaj kupiti za začetek
Eldar Battleforce in Eldar Farseer sta odličen začetek. Eldar Waveserpent je eden izmed najboljših tankov v igri in nudi ogromno opcij okrog oborožitve in načina uporabe. Farseer pa je odličen (čeprav krhek) vodja, saj lahko čara kar tri uroke na potezo in uporablja veliko različnih šol magije.

Za nadaljevanje imajo Eldar ogromno opcij. Skoraj vse so uporabne. Treba je samo držati v mislih da izven stvari kot so Farseer, Guardiani, Dire Avengerji, Wave Serpent, Fire Prisme postanejo vse druge izbire izjemno specializirane. Warp Spiderji bodo opravili z velikimi tarčami (srednji in lahki tanki, pošasti) in elegantno pobegnili nazaj v temo s katere so prišli, Howling Banshee-jke so odlične za pretepanje močno oklepljenih Space Marincev, Fire Dragoni bodo zažgali tudi terminatorje in najtežje tanke, a bodo imeli problem proti tarčam ki jih je veliko in imajo slab oklep in tako dalje. S čisto praktičnega - hobi vidika je smiselno kupovati plastične modele namesto Finecast ali kovinskih, ker so plastični bolj odporni na padanje in jih je lažje zalepiti skupaj.

Za 1500 pik priporočam sledečo Eldar vojsko za začetnika:
Farseer (Spirit Stone of Anath'lan)

10 Guardian Defenders (Heavy Weapons Platform: Brightlance)
- Wave Serpent transport (Twin Linked Scatter Lasers, Hull-mounted Shuriken Cannon, Holo-Fields)

5 Dire Avengers
- Wave Serpent transport (Twin Linked Starcannons, Hull-mounted Shuriken Cannon, Holo-Fields)

5 Fire Dragons
- Wave Serpent transport (Twin Linked Brightlances, Hull-mounted Shuriken Cannon, Holo-Fields)

Vyper (Hull-mounted Shuriken Cannon, Turret mounted Shuriken Cannon)

Vyper (Hull-mounted Shuriken Cannon, Turret mounted Starcannon)

Fire Prism (Holo-Fields)

Fire Prism (Holo-Fields)

Wraithknight (Suncannon and Scattershield)
Kako igrati za začetek
Eldar odlično streljajo. Sami so relativno krhki, tako da ponavadi ne morejo zmagati iger streljanja kjer ne bodo že v prvem rafalu ubili ali pohabili nasprotno enoto s katero si izmenjujejo ogenj. Še posebej to velja za guardiane, katerih oklep je samo 5+, večina smiselnega strelnega orožja v igri pa ta oklep prebije avtomatsko. Tudi njihov domet protipehotnega orožja je relativno slab, pri samo 12 inčah. Kar pa ne pomeni da so neuporabni, temveč jih je smiselno ali držati daleč od intenzivnega streljanja v katerega vseeno lahko prispevajo s protitankovskim strelom ali pa tako da se odkrijejo (s transporta recimo) v kritičnem momentu ko v isto tarčo strelja še več drugih Eldar enot. Nasploh je ta pristop precej dober za Eldar, ker so tako mobilni si lahko izberejo neko enoto in jo dobesedno izbrišejo z mize, potem izberejo naslednjo enoto in tako dalje.
Image
Njihov tank Wave Serpent je zelo hiter, trpežen in zanesljiv transport ki poleg tega še zelo kvalitetno strelja. Priporočam da omehčate tarče od daleč s serpentom (z recimo razdalje 24 inč), se izogibate masovnih protitankovskih orožij, držite v dobrem kritju in v kritičnem trenutku odpakirate ven Guardiane ali Dire Avengerje in s skupnimi močmi odpravite nesrečno tarčo po hitrem postopku.
Image
Yours truly, the man with no time.
4: https://www.youtube.com/watch?v=nsrEH3U03fY

User avatar
baadc0de
Site Admin
Posts: 1257
Joined: Sat Jan 25, 2014 4:40 pm
Location: not earth, clearly

Space Marines

Post by baadc0de » Mon Feb 03, 2014 3:42 pm

Space Marines
Space Marinci so elitni vojaki, ustvarjeni z modifikacijo človeškega genetskega materiala. Cele dneve lahko brez spanca ali počitka tečejo v težkem oklepu in polni bojni opremi, njihovi refleksi so hitrejši od človeške sposobnosti zaznavanja, njihov vid, sluh in vonj izostren, moč drastično povečana. Imajo rezervno srce in rezerven par pljuč in v boj nesejo najboljšo opremo kar je imperij premore. Ne poznajo strahu in stresa, njihova kapaciteta za sovraštvo je brezmejna.
Image
Space Marince je Emperor naredil eksplicitno zato da bi bila nepremagljiva vojska, ki bo premagala vse ovire v galaksiji in zavojevala vse planete v dobrobit njegovega Imperija. 10.000 let kasneje so Space Marinci še zmeraj elitna sila v Imperiju in še zmeraj stremijo k tem zaobljubam ki so jih njihovi predniki dali Emperorju. Razdeljeni so v Chapterje, vsak od njih pa ima svojo zgodovino, svoje zgodbe o zmagah, barvno shemo oklepov in ikonografijo na praporih.
Image
Space Marinci kot vojska so zelo prilagodljivi. Lahko so hitri, lahko se streljajo, lahko se tepejo na roke. Za vse splošne kategorije vojskovanja imajo Space Marinci neko enoto ki je relativno dobra v tem, predvsem pa nobena njihova enota ni v vseh slaba. Vsem je skupna precej visoka odpornost do poškodb zaradi dobrega oklepa in manjše možnosti da bodo ranjeni.
Image
Ker so si Space Marine Chapterji tako različni med seboj je več težje reči na splošno. Od tu naprej se bomo ukvarjali z Ultramarinci in njim podobnimi Chapterji. Roboute Guilliman, nekdanji general in primarh Ultramarincev je napisal "Codex Astartes", knjigo ki opisuje taktike in opremo Space Marincev in velika večina ostalih Chapterjev je to knjigo vzela za svojo in se je striktno drži. Nekateri Chapterji (Blood Angels, Space Wolves, Dark Angels, White Scars, Black Templars, Imperial Fists, Iron Hands, Grey Knights, ...) pa se teh doktrin ne držijo in imajo namesto tega svoj pristop - svojo knjigo ali drug del Space Marine knjige - in jih bom tudi jaz obravnaval posebej kot izpeljanko Space Marines vojske.Tukaj se najde seznam vseh Chapterjev.
Image
Space Marines vojska ponavadi nima veliko modelov, čeprav se tudi to da doseči, ker je knjiga zelo gibčna in se lahko specializira v precej zanimivih smeri. Ponavadi ima nekaj tankov, nekaj marincev na motorjih in nekaj "običajnih" space marincev. Privzeto orožje Space Marinca je bolter, ki je strah in trepet večine pešakov ostalih vojsk.
Image
Kaj kupiti za začetek
Skoraj vsaka Space Marine vojska je tematska - specializira se za nek način vojskovanja in prisili nasprotnika da se prilagodi njihovemu izboru. Tak pristop je za njih ugodnejši kot da bi poskusili z njihovimi relativno dragimi modeli poskusili zapolniti vsako vrzel. V tem članku se bom dotaknil dveh verzij, vojska za boj na roke in vojska za streljanje.

V vsakem primeru mislim da je Space Marine Strike-force bolj uporaben za ljudi ki bi želeli igrati oboje. Nek dan vojsko za streljanje, nek dan vojsko za close combat. Če bi si želeli samo vojsko za streljanje, je boljše pogledati Iron Hands Collection in mu dodati dva Razorback tanka. V primeru close combat vojske pa Ravenguard Collection in Ironclad Dreadnought. Kljub temu da so v imenih specifična imena Chapterjev, naj vas to ne zavede, zgradite in pobarvate lahko te modelčke v poljuben chapter.

Za 1500 pik streljanja, priporočam sledečo Space Marines (Ultramarines) vojsko za začetnika:
Librarian (Mastery Level 2, Force Axe, Boltgun)

10 Space Marine Tactical Squad (Lascannon, Flamer)
- Sargeant (Bolt-pistol, Chainsword)
- Razorback transport (Twin-Linked Heavy Flamer)

10 Space Marine Tactical Squad (Lascannon, Grav-gun)
- Veteran Sargeant (Grav-pistol, Power Fist)
- Razorback transport (Twin-Linked Assault Cannon)

5 Sternguard Veterans (4x Combi-melta)
- Veteran Sargeant (Boltgun)
- Razorback transport (Twin-Linked Assault Cannon)

Dreadnought (Multi-Melta)

Centurion Devastator Squad (3x Grav-cannon and grav-amp, Omniscope)

Devastator Squad (2x Missile Launcher, 2x Lascannon)
- Sargeant (Boltgun)

Devastator Squad (4x Heavy Bolter)
- Sargeant (Boltgun)
Kako igrati za začetek
Drzno in agresivno. Space Marinci kot vojska radi odpuščajo nekatere napake in kocke so lahko velikokrat na space marinski strani ker je njihov oklep tako dober. Z marinci ni nič narobe poslat relativno nepodprto skupinico 5 marincev na objektiv in od njih pričakovat nič manj kot da bo na koncu vsaj še eden trmasto vztrajal na njem do konca igre. Njihova obča imunost na psihologijo tudi pomeni da se jih nekateri specialisti drugih vojsk za close combat ne bodo znali lotiti, oziroma bodo morali ubijati marinca po marinca dokler jih pač ne bo v bitki zmanjkalo, kar pa je večinoma slabo za specialiste ki rabijo zmagati v prvi rundi close combata.

Space Marinci imajo odlične elemente za pomoč na daleč (Devastators in večina tankov) tako da je smiselno uporabiti to proti nasprotniku tako, da se od daleč rešite tistih zadev, ki veste da bi lahko v danem času pobila največ marincev. Ostalo bodo že pospravili tisti ki ste jih poslali naprej. Nasploh ni za podcenjevati preprostih in poceni bolterjev na trpežnih marincih. V 12 inčih vsak strelja dvakrat, in marinci streljajo precej natančno. V close combatu se najboljše počutijo assault terminatorji podprti z dobrimi close combat heroji, ki jih marinci premorejo ogromno. Dajte jih v Land Raider in opazili boste kako znatno se sovražna vojska odmika od te kombinacije - v tem primeru pa že očitno delamo nekaj prav! :mrgreen:
Image
Yours truly, the man with no time.
4: https://www.youtube.com/watch?v=nsrEH3U03fY

User avatar
baadc0de
Site Admin
Posts: 1257
Joined: Sat Jan 25, 2014 4:40 pm
Location: not earth, clearly

Chaos Daemons

Post by baadc0de » Fri Feb 07, 2014 12:02 am

Chaos Daemons
V svetu 40K obstaja alternativna dimenzija Warp, v kateri obstajajo valovi čiste energije, ki zrcalijo in se oblikujejo skozi misli in občutke zavednih ras v fizični dimenziji. Strah, tesnoba in akti nasilja; vojne in opustošenja ki jih lahko za sabo pustijo samo ljudje so pogon Warpa in v tem ritmu dihajo njegovi tokovi, barve in meglice. Več kot je podobnih občutkov, bolj se tokovi spajajo in oblikujejo nekaj skupnega, nekaj več kar privlači še močnejše sebi podobne sile. Nočne more dajo tem stvaritvam fizično obliko in v njej ustvarjajo bitja s preprostih tokov, ta bitja pa se hranijo z energijami ki so jih ustvarile, z občutki in morami, nasiljem in strahom. Tem bitjem pravimo Demoni.
Image
Demoni obstajajo odkar obstajajo zavedna bitja. Vse rase poznajo njihov obstoj, vendar si marsikatere zatiskajo oči in poskušajo ta bitja opisati kot bitja z drugih planetov ki imajo nam neznano tehnologijo. V dolgem času svojega obstoja so demoni postali bolj zavedni in zviti. Med sabo so začeli označevati teritorij in to je privedlo do vojn in zavezništev v dimenziji Warp. Eventuelno so se pojavili bogovi Chaos-a, najmočnejši demoni, ki so zbrali okrog sebe vojske podobno mislečih demonov.
Image
Ob vsaki priložnosti si Demoni želijo na prosto v fizičen svet, kjer lahko občutke ki so jih naredili žive podoživijo tudi sami. Chaos bog Khorne je bog vojne in prelivanja krvi. Njegova barva je rdeča in njegova najljubša bitja so Bloodletterji, demoni ki vihtijo mogočne ognjene meče. Od svojih podanikov Khorne ne pričakuje nič manj kot neskončno vojno, lobanje premaganih, kri v potokih! Četudi z lastnih vrst, kri mora teči!
Image
Khorne je bog vojne, prelivanja krvi in vojaške spretnosti. Njegova barva je rdeča (kot kri). Svoje čase preživlja na warp planetu ognja, volkanov in žvepla, na kupu lobanj izrednih vojakov, herojev in generalov, ki so jih premagali njegovi podaniki. Marsikatere lobanje so tiste, ki so jih nosili njegovi lastni demoni, vendar jih je nek boljši demon premagal in lobanjo daroval za Khornov prestol. Blood for the blood god, skulls for the skull throne!
Image
Tzeentch je bog spremembe, magije in znanja. Njegova barva je modra. Včasih je veljalo da Chaos ne more obstajati brez njega, da je najpomembnejši bog, kajti noben drug aspekt Kaosa ne more obstajati brez večne spremembe. Ostali bogovi so se skupaj uprli Tzeentchu in ta je v znak sprave razbil svojo magično palico, simbol svoje nadvlade v Kaosu.
Image
Slaanesh je najmlajši bog ne-materije warp sveta ki se je oblikoval v zadnjih 10.000 letih, takrat ko je Eldar civilizacija nenadno ugasnila. Njegova barva je vijolična. Slaanesh je bog užitkov, pretiranja in lepote. Porodni kriki Slaanesha so naredili prostor v galaksiji ki je del tako warp-a kot realnega sveta, imenovan Eye of Terror - skozenj redno prihaja do napadov na materialni svet.
Image
Nurgle je bog razpadanja, bolezni in življenja. Njegova barva je rjavo-zelena. Vse svoje dni se Nurgle trudi da bi življenje mutiral in uničil, da bi zavladal večni mir in konec vsega živega. S tem namenom raziskuje bolezni, viruse in strupe, s katerimi se da kar najhitreje končati čimveč življenj. Njegovi podaniki dobijo posebno moč preko katere ne čutijo bolečin, v zameno pa lahko očka Nurgle na njih eksperimentira z najbolj strupenimi in nalezljivimi substancami in temno magijo.
Yours truly, the man with no time.
4: https://www.youtube.com/watch?v=nsrEH3U03fY

User avatar
ibzsabre
Posts: 637
Joined: Sat Jan 25, 2014 5:44 pm

Tau Empire

Post by ibzsabre » Wed Feb 19, 2014 9:58 am

Tau Empire
Image
"For the Greater Good" - slogan po katerem naivno funkcionira rasa Tau. Kot rasa so zelo mladi, neizpostavljeni warpu, tehnološko izjemno napredni, razdeljeni v kastni sistem in manipulirani s strani skirvnostne rase Etherealov, kateri so se pojavili iz neznanokod in ustavili temni vek Tau, kljub temu da njihova motivacija ni nikoli čisto znana. Več niti nočem povedati ker je par zelo lepih revealov, še posebej če se bere Eldarski fluff.

Image

Prva stvar ki se opazi pri vojski Tau je njihov izgled - animejsko futurističen, think Gundam. Roboti, ki skacejo po bojiscu v par velikostnih razredih, katerih primarna udarna moč je seveda - shooting. Spodaj je slika ikoničnega Crisis suita.

Image

Na mizi tau dokaj dobro odsevajo lastnosti njihovega ozadja. Razen drone enot nimajo ničesar kar ne bi streljalo, ali bilo namenjeno za premagovanje nasprotnika man-a-mano, torej na roke. Od malega pešaka Firewarriorja ki ima eno izmed močnejših pušk ki jih najdemo na navadnih enotah (Pulse Rifle), do XV8 Crisisov katere lahko specializiramo za poljbuno vlogo na mizi (lovijo lahko horde, marince, vozila,..), XV88 Broadsidov (malo večja verzija crisisa, zelo veliko srednje močnih strelov - odlična za dominacijo vsega razen res najtežjih tankov) in seveda največji brat XV104 Riptide - edina Tau enota ki se poleg močnega streljanja, lahko spopade z marsikatero pošastjo tudi na roke, če ostalih izbir zmanjka.

Zelo zanimiva mehanika katero imajo Tau kot rasa so tudi Markerlighti, s katerimi si lahko poljubno situacijo izboljšamo (povečamo možnosti da bomo mi zadeli, odvzamemo cover save nasprotniku) in droni, kateri imajo podporno vlogo suitom, kateri jih vzamejo.

Tau kot rasa so srednje zabavni za igranje (pripravite se na vzdihovanje nasprotnika), NE odpuščajo napak tako hvaležno kot marinci in so trenutno zaradi relativno moči glede na ostale rase, zelo popularni. Zelo hvaležni so tudi za barvanje, kjer se res priporoča lastne barvne sheme, ker lahko kar zaživijo.

Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests