Timer

Tanki, artilerija, letala in pešadija z II. svetovne vojne v 15mm (1/100) skali. Mogoče se v vas skriva nov Rommel ali Patton?

Moderators: woody, evilork

Post Reply
User avatar
woody
Posts: 641
Joined: Wed Feb 19, 2014 1:00 am

Timer

Post by woody » Tue Nov 01, 2016 6:54 pm

Kot sm tude že podal predlog na warhammer forum še tukaj napišem. ker vsi vemo da je kr nekaj problemov z zavlačevanjem na ETS in ESC ter tudi občasno na naših turnirjih sem pač predlagal da bi igre dali na timer, vsak ime 1.5h za igranje in ko ti čas poteče si pač izgubil, podobna mehanika je v warmahordes in res deluje ker enostavno ni prostora za slow play in vzame ta aspekt igre ven iz enačbe zato tudi igra zeče hitreje in ne rabiš se obremenjevati če nasprotnik igra počasi oz zavlačuje ker pač veš da če se mu čas izteče si zmagal. Sicer ne vem kako se bodo odzvali na warhammer forumu ampak me zanima mnenje z naše scene. Kaj vi mislite o tem? Meni osebno se zdi edino pošteno da ima vsak enako časa za igro ker sem osebno že doživel in to sevede na ETC ju da je imel nasprotnik 30 min za rundo jaz pa 10 in na koncu sem izgubil ker sem bil attacker in mi je pač zmanjkalo časa, medtem ko sodnika ni bilo od nikoder.
No povejte še vi vaše mnenje
Lp
Never interrupt your enemy, while they are making a mistake!

User avatar
Tomislav
Posts: 131
Joined: Mon Mar 24, 2014 11:53 am
Location: Zagreb, HR
Contact:

Re: Timer

Post by Tomislav » Wed Nov 02, 2016 1:19 pm

Često sam i ja razmišljao o ovome. Razlog je moja spora igra samo iz razloga što ne igram često pa zaboravljam pravila. Onda imam osjećaj da odugovlačim sa igrom pa mi je draže igrati kao defender.

Ako sam ja napadač, a protivnik ode 5 puta na pušenje onda to nije dobro. Međutim kako ja baš i ne igram dobro ne znam da li bih za tih 10 minuta više napravio nešto :).
Ja bih stavio da napadač ima 2 sata za igru, a obrambeni igrač 1 sat ukoliko se stvarno radi o napadu i obrani.
Što ako napadač potroši svoja 2 sata, a obrambeni igrač ima još vremena? Onda je igra gotova?

Koliko bi od tog vremena išlo na deployment? Tko bi kontrolirao to vrijeme? Igralo bi se sa satovima za šah?
Što ako se igrači ne slože sa nekim pravilom? Oduzima se vrijeme igraču koji je na potezu, a možda se pravilo kontrolira radi drugog igrača čime on kupuje vrijeme.

Možda bi bilo bolje da se svaka bitka u kojoj se ne odigra bar 5 ili 6 poteza računa kao neriješena bitka. U tom slučaju bi sat mogao koristio jer bi se vidjelo tko igra sporo, a sudac bi donio konačnu odluku.

Samo, sve to onda nije samo igra nego trka prema pobjedi čime se znatno umanjuje vrijednost ovog hobija.
Ovo je samo moje mišljenje.

T.

User avatar
woody
Posts: 641
Joined: Wed Feb 19, 2014 1:00 am

Re: Timer

Post by woody » Wed Nov 02, 2016 9:20 pm

Ne mišlenje je da svaki ima 1.5h i igra attacker ili defender svejedno kad vrijeme izteče onaj kome je vrijeme izteklo izgubi. Za deployment svaki ima 15 min znači sve ukupno 1.75h ili sat i 45 minuta na igrača šta je više nego dovolnjo za svakog. ja sam dao taj predlog zbod toga jer sam to sam več doživio. Na ETCu samo 2 puta ali na turnirima ovako naokolo to mi se dogodilo več puno puta. I stvarno pošizim kad sam attacker i ja imam runde po 10 minuta a onda ima defender koji nema ništa za radit na svom potezu od 20-30 minuta rundo. jest istina da na kraju sam manje više sve te igre pobjedio ali sve jedno te to izživcira barem mene. i ne govorim sada o tebi tom, ti sada igraš puno brže i bolje, govorim za one ljude koji to rade za pobjedu jer ako si defender trebaš 6 turna da sjediš i čekaš i gotovo i treba ti na rundo 30 minuta??? To mi stvarno nije ok. Znam da bi to trebali svi radit i oni koji nisu ktiva za slow play ali ovako stvarno slow playa više ne bi bilo.

Lp
Never interrupt your enemy, while they are making a mistake!

User avatar
evilork
Posts: 610
Joined: Thu Feb 20, 2014 5:09 am

Re: Timer

Post by evilork » Wed Nov 02, 2016 10:35 pm

Za deployment bi se dal uvest timer, ker nisi odvisen nasprotnika.

Ker pa je FOW precej kompleksen ko pride do shootinga in assaultanja, timerja ne vidim kot viable opcijo v teh delih igre. Če ti nekdo zmeče 25+ MG šusov v peso si je pač treba vzet cajt in stvari pravilno alocirat, enako z assaultom in DF ter LOS. Ni nasprotnik kriv, da špilaš take mase. Če tega ne delaš pravilno je pa bolje da špilaš AOS oz. nek drug sistem kjer teren skoraj nima pomena.

User avatar
woody
Posts: 641
Joined: Wed Feb 19, 2014 1:00 am

Re: Timer

Post by woody » Wed Nov 02, 2016 10:49 pm

Se strinjam zato pa ko bi nasprotnik alociral tapneš uro in njemu čas teče se je že zgodl men recimo da je zberu 10 minut kam bo dal hite s tem da je blo 20 minut do konca jz bi pa zmagu v moji nasledni rundi tko da ja mislm pomoje da bi bil timer zelo dobrodošel
Never interrupt your enemy, while they are making a mistake!

User avatar
woody
Posts: 641
Joined: Wed Feb 19, 2014 1:00 am

Re: Timer

Post by woody » Wed Nov 02, 2016 10:50 pm

Tudi ko smo šli v gradec tosto leto je trajal pr enemu od bratov k je dajal hite na tiste sovjeti in je res trajal sicer sm uspel v zadnjih sekundah zmagat takrat ampak vseen do tega sploh ne bi smelo pridet
Never interrupt your enemy, while they are making a mistake!

User avatar
evilork
Posts: 610
Joined: Thu Feb 20, 2014 5:09 am

Re: Timer

Post by evilork » Wed Nov 02, 2016 11:23 pm

Mislim, da se ne razumeva. Kar sem hotel povedati je to, da je razlika ali te šica 50 trained piksn ali pa 15 veteranov. Pri večji poplavi tankov potrebuješ več časa, da stvari pravilno alociraš... Nisi pa kriv, da tvoj nasprotnik špila take horde in da posledično rabš več časa. Stvar ni tako preprosta, kot se dozdeva.

User avatar
RedDragon
Posts: 1401
Joined: Wed Feb 19, 2014 4:08 pm
Contact:

Re: Timer

Post by RedDragon » Thu Nov 03, 2016 2:39 am

Jaz tud mislim, da za fow timer ni primeren...
Wargaming Terrain and Accessories
www.systemagaming.com

User avatar
woody
Posts: 641
Joined: Wed Feb 19, 2014 1:00 am

Re: Timer

Post by woody » Thu Nov 03, 2016 10:38 am

Okej sam pol se bo slow play nadaljeval, sej se spomnete k sm vm govoru za unga ircs na ETCju k smo EW igral ko je deplojal 45 minut in imel po 25 min na rundo s tem da ni praktično premikal nič razen 1 KVja.
Never interrupt your enemy, while they are making a mistake!

User avatar
RedDragon
Posts: 1401
Joined: Wed Feb 19, 2014 4:08 pm
Contact:

Re: Timer

Post by RedDragon » Thu Nov 03, 2016 11:32 am

V takih primerih mu prijazno reči, da se naj mal podviza. Pol pa kapetana pokličeš, če se še kar počasi špila. Jaz osebno še nisem imel težav glede tega in na splošno mislim, da je pri fow dokaj redko, da kdo namerno počasi igra...
Wargaming Terrain and Accessories
www.systemagaming.com

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest